niedziela, 8 września 2013

Żyje się fajnie.

Jest rok 2013. Mam 24lata i przeżyłem już dwa końce świata. No dobra licząc śmierć mojego chomika to trzy. W Polsce nie ma komuny, nie ma wojny i jesteśmy na mapie. Wiec ostatnie 24 lata to najlepszy czas w jakim przyszło nam żyć. Może pozwolimy sobie na odrobinę radości?

Ja sobie znalazłem zajawkę. Szukałem 21lat, ale w końcu znalazłem. I liczy się tylko zajawka. W dupie mam system edukacji rzekomo będący narzędziem do ogłupiania ludzi, bo idę do biblioteki, a tam książka na każdy temat – biorę, czytam, odkładam. Nie oglądam telewizji służącej rzekomo do ogłupiania ludzi – bo po 1. nie mam czasu na gówno, po 2. nie mam czasu na gówno. Nie słucham tego gównianego popowego czegoś tam służącego rzekomo do ogłupiania ludzi, bo nie podchodzi to pod moją definicje słowa muzyka. Nie chodzę do wyborów, bo to jakaś pseuo-demokratyczna szopka. Nie martwię się o to co jem. Bo muszę jeść. Wierzę, że mi nie zaszkodzi, ale jedzenie i martwienie się jednocześnie o zdrowie nie jest cechą ludzi szczęśliwych.

Nie wklepuje w wyszukiwarkę w celu stania się 'bardziej świadomym' NWO, GMO, HUJWICO bo musiałbym 'zdać sobie sprawę' z tego jak strasznie jestem zniewolony i manipulowany i w ogóle, że moje życie nie ma sensu. Żyje w zajebistym kraju zwanym Polską. Ja tam lubię Polskę... Zmniejszyłbym tylko liczbę obywateli... o 460.

I najważniejsze. Jestem wolny. Jak chcę iść do kościoła, to idę. Chce zakosztować gangsterskiego życia, to przechodzę na czerwonym. Chcę dużo zarabiać, to kombinuje. Chcę pogadać z kimś z Australii, od tego mam internet. Chcę lecieć do Stanów... aha... wizy... Chcę sobie kupić Nektarynkę, to kupuję. Chcę żeby moja reprezentacja zagrała w Mistrzostwach Świata w Piłkę Nożną... … … no to mogę chcieć. Chce się uczyć niemieckiego? To się uczę. Nie chcę ruskiego? To się nie uczę.
Ku**a. Mało które pokolenie miało tyle możliwości.

I żyje. I życia nie komplikuje. I żyję się fajnie.
Chce, żeby Tobie też żyło się fajnie.

8 komentarzy:

  1. Genialne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie piszesz. Sprawdź tez strone www.blizejbiznesu.com równie fajna jak twoj blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. autorze. machnij jeszcze numer konta to kiedyś, nie obiecuje, ale coś Ci za ten tekst wyśle

    OdpowiedzUsuń